Piese de încredere pentru mașina Dvs

Vă rugăm să selectați vehiculul dumneavoastră!

-- Alege Masina --
-- Alege Modelul --
-- Alege Motorul --

Întrebări frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?

Prețuri mai avantajoase față de magazine

Înregistrare comandă la orice oră

Procesare rapidă

Expediere rapidă

 

Cum comand?

Selectează vehiculul tău, marca, tip, motorizare, putere, etc… Dacă ai găsit piesa căutată, asigură-te ca piesa se potrivește după codul de producător. Dacă nu ești sigur, te ajutăm noi, contactează-ne pe mail la office@doarpiese.ro sau prin telefon la nr +40 743.464.371.

Comanda poate plasată online sau prin telefon.

 

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite produse. Cum procedez ?

Dacă ați constatat că lipsesc produse din colet, vă rugăm să ne aduceți la cunoștință în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului prin mail office@doarpiese.ro. Orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

 

Produsul primit este deteriorat. Cum procedez ?

Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îti recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să soliciți curierului completarea unui process verbal și să ne aduci situația la cunoștința în maxim 24 de ore de la livrare pe mail la office@doarpiese.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

 

Cum returnez?

Dacă te-ai râzgăndit și nu mai vrei piesa cumpărată, ai la dispoziție 14 zile pentru returnare. Mai multe detalii găsești la Garanție si retur